Maskebal

Her til aften skulle jeg havde været sammen med et par nye venner til maskebal på Forbrændingen i Albertslund. Desværre lykkedes det to af os at blive syge, jeg giver det elendige og skumle vejr vi holder os her i CPH skylden for min forkølelse. Vi havde ellers begge to købt nogle nye outfits som vi ville flashe for første gang her til aften.

For den uindviede skylder jeg måske lige at fortælle at der ikke var tale om et maskebal, af den helt “gængse” slags, men derimod om et moderne maskebal, arrangeret af Manifest, hvor dresscoden hedder ting som latex, lak, læder, wetlook, TGirl, uniformer og andre ekstreme seksuelle udtryk. Ydermere kan underholdningen under disse Manifest fester, som jeg med stor fornøjelse har deltaget i et par stykker af efterhånden, både den “officielle” og den deltagerne selv skaber, nok skræmme en stor del af leverpostejsdanskerne væk. Men er man ikke bange for nøgenhed, sex, outrerede (i visse tilfælde voldsomt provokerede)  outfits etc. risikerer man blot at at få en oplevelse af de helt store – og man risikerer lynhurtigt at blive hooked på at deltage i Manifests arrangementer.

Nå, men sådan skulle det altså ikke være for mig i dag. Heldigvis havde jeg et par mikro-standby-retter i fryseren, og så var der mulighed for at se Sport 2010 på DR1. Ikke at jeg interesserer mig synderligt for at se på sport, men når både Kylie, Infernal og Electric Lady Lab (http://www.youtube.com/watch?v=rKeQwHc0D0Y) – sidstnævnte iført en creation designet af Essential Latex (Heidi Patterson) er med i udsendelsen, så gør det jo unægteligt at showet pludselig bliver lidt interessant🙂.

Jeg  har så sidenhen fået at vide, at Maskeballet blev en kollosal success, herunder skulle deres nye koncept med champagne lounges også havde været udsolgt på rekordtid. Nå, men heldigvis er der jo fest i LatexLogen (SMil) om ganske kort tid eller også må man jo tage en smuttur til London, hvor der snart ikke går en uge uden en fetichfest! Her må jeg lige fremhæve AntiChrist Halloween Party, som jeg deltog  i for første gang  under Halloween weekenden 2010. Det var et, på alle mulige måder, stort arrangement – både had angår stedet det forgik, antallet af deltagere (omkrig 1.500 personer) samt underholdningen. Det helt store clu for mig, hvad underholdningen angik, var at gode gamle Sigue Sigue Sputnik kom og fyrede nogle af deres gamle 80’er hits af.

Dette indlæg blev udgivet i Dansk, Hobbies. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

